Benvolgut professor, benvolguda professora,
El Servei de Biblioteques millora el seu sistema informàtic de gestió i l’eina de cerca. Per aquest motiu hi haurà una aturada d’alguns serveis a partir del dia 24 i fins al 27 d’octubre al matí.
Els serveis afectats i l’horari d’afectació són els següents:
- Consulta del catàleg UAB – Aturada del 24 d’octubre fins al 25 d’octubre al matí. Podeu consultar el PUC amb normalitat
- Reserves UAB i PUC, renovació de documents i consulta de El meu compte – Aturada del 24 d’octubre fins el 27 d’octubre al matí.
Podreu fer préstec i devolucions de documents amb normalitat des dels taulells de les biblioteques.
A més del nou sistema informàtic posarem a disposició dels usuaris un nou cercador, que permetrà consultar conjuntament el catàleg (fons de les biblioteques), el Trobador+ (recursos digitals) i els dipòsits digitals (DDD, Traces...). S’hi accedirà des de la pàgina principal de la web de Biblioteques. Estem elaborant una videoguia que ajudi a resoldre els dubtes que puguin sorgir sobre aquest cercador.
A partir del moment que entri en funcionament aquesta eina deixarà d’estar accessible el Trobador+.
Informarem d’aquests canvis a través de la pàgina web de Biblioteques i podeu fer-nos arribar qualsevol consulta al Pregunt@ o adreçar-vos directament a la vostra biblioteca de referència.
Disculpeu les molèsties que aquestes aturades us puguin ocasionar i esperem que valoreu en positiu totes les millores aplicades.
Cordialment,
El Servei de Biblioteques de la UAB
|